Veselé příhody s telemarketingem

Poslední dobou mám jeden telemarketingový hovor za druhým a přestává to být legrace. Bohužel telemarketéři jsou lišky mazané a nedá se vymyslet žádná strategie, která by je rázem odpálkovala a přitom by člověk zůstal slušný.

Z poslední doby mi tedy volal jeden mlaďoch, že mám investovat do zemního plynu (díky situaci na Ukrajině to prý bude zhodnocení za měsíc 20%. Rozhovor začal se slovy, že se mnou již hovořil a domluvili jsme se, že mi dá vědět, až bude něco zajímavého. Asi si špatně vyložil mou větu „nemám zájem o investování na burze“, příště zkusím být konkrétnější.

Na pomyslném žebříčku top debilních telemarketérů však stále vede Citibank se svýma kreditkama. Celé to začalo tak, že jim Telefonica kdysi prodala mé telefonní číslo (resp. celou databázi telefonních čísel) a od té doby si občas spokojeně pokecáme. Dříve tak jednou za rok, nyní tak co 3 měsíce. Když jsem odmítl poprvé, tak se na mě milá paní v telefonu obořila, jestli vůbec vím, co to je kreditka, protože kdybych to věděl, tak ji určitě chci. Naposledy mi zavolal nějaký frajírek, kterého jsem tedy zabrzdil v rozletu a poprosil jsem ho, aby mě vyřadil z databáze. Asi ho to vystrašilo natolik, že mi telefon položil.

Sem tam mi někdo chce poslat doplňky stravy (vy nechcete být zdravý?), holící strojek (jak takhle skvělou nabídku můžete odmítnout?) a nebo možnost zakoupit reklamu v omalovánkách pro děti (vyloženě moje cílovka).

Tak nějak si dokážu představit, že nějaké konverze udělají, ale nepředpokládám, že bych byl zrovna v té jejich cílovce. Každopádně nechápu, proč mi volají opakovaně, když jejich nabídky stále odmítám. To nemají nic lepšího na práci? Nebo nejsou schopní využívat CRM?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *